Ce stim despre restaurantul Casa Bunicii din Timisoara?

Restaurantul Casa Bunicii din Timisoara este dedicat îndeosebi familiilor cu copii cărora le oferim numeroase facilitați ce transformă o ieșire la restaurant cu copiii dintr-o problemă intr-o plăcere.
La restaurantul Casa Bunicii aveți:
  • loc de joacă interior dotat cu sistem de supraveghere video ce transmite imagini pe televizoarele din restaurant
  • loc de joacă in curte pavat cu dale din cauciuc ce previn accidentele
  • jucarii de gradina: leagăn cuib, leagan pentru copii mici, hexagon pentru cățărat, tobogan castel, jucării mărunte.
  • toaletă pentru copii
  • spatiu suplimentar în toaleta doamnelor ce permite înfășarea bebelușilor
  • posibilitatea de a comanda jumătate de porție
  • scăunele pentru copii
  • spațiu de schimbat scutece în toaleta mămicilor
Fiindca mare parte din copilărie mi-am petrecut-o la bunica mea din Jebel meniul nu putea fi decat unul banațean.

Cu toate ca este destul de dificil sa faci sa semene mâncarea de la restaurant cu cea de acasa efortul nostru a fost îndreptat înca de la început în aceasta directie. Atunci când am compus meniul am lucrat împreuna cu bunica mea in varsta de 89 de ani și mama mea, pe post de consultanți.

Astfel ca vechile rețete care mi-au încântat copilaria sunt acum strânse în meniul Casei Bunicii !

Restaurantul Casa Bunicii Timisoara
- Adresa: Str. Virgil Onitiu, Nr. 3 (vis-a-vis de Romcapital Center)
- Telefon: 0356100870
- Web: www.casa-bunicii.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu